sobota, 29 czerwca 2013

Moda na bloga

Nadszedł ten czas, kiedy blogi znów powróciły do naszego życia. Pamiętam, że jeszcze 6 lat temu prawie każdy nastolatek miał swojego bloga i pisał w nim o wszystkim co się dzieję. Wielką furorę robiły blogi tematyczne, o psach, kotach, zespołach muzycznych itp.
Teraz najwięcej jest blogów modowych, oj ile ja się ich naoglądałam…
Postanowiłam więc założyć swojego własnego bloga, a co! Inni mają to ja też, jak to w naszym społeczeństwie jest, jeśli nie masz tego, co kto inny – jesteś gorszy. ;-) a tak naprawdę nudzi mi się w tym całym świecie internetowym, dlatego postanowiłam się trochę poudzielać.  Może mi to wyjdzie, może nie, ale będę miała jakieś zajęcie przynajmniej :-)
Jak wymyślę jakiś ciekawy temat, od razu zbiorę się do pisania. :-P
Miłego dnia wszystkim.

2 komentarze: