sobota, 29 czerwca 2013

Wpadłam jak śliwka w kompot. Pożeracze czasu grasują... Farm Up !



Dziś wchodząc do "Sklepu" w mym pięknym Windowsie 8 natrafiłam na "zabijacza czasu" - grę Farm Up.
Oczywiście jak to ja, musiałam ściągnąć i zobaczyć co to takiego... No i stało się... Od rana nic innego nie robię tylko sadzę roślinki i zbieram sobie plony ...



Twój bohater - młoda i energiczna kobieta o imieniu Jennifer, kupiła jedną z zrujnowanych gospodarstw i planów, aby włączyć go do kwitnącej gospodarki. Zacznij małych przedsiębiorstw i zarabiać pieniądze, inwestować w rozwój swojej działalności i dalej rozwijać, życzymy obfitości i dobrych zbiorów! 

Tak więc, jeśli masz za dużo wolnego czasu tak jak ja, polecam tą grę ;D Jest także wersja na telefon ponoć  na Androida. 

Wracam do gry, bo trzeba zebrać rzodkiewki ;-) 

Miłego sobotniego wieczoru ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz